Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας βρέθηκε το Σάββατο 14 Ιουνίου στα Γιαννιτσά, συμμετέχοντας με μεγάλη χαρά στο Connect Pella Fest του οργανισμού IASIS!
Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια, μουσικές, τέχνη και διάλογο, συνδεθήκαμε με την τοπική κοινότητα και προβάλαμε την αξία της ψυχικής υγείας, της αποδοχής και της συνεργασίας.
Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές για την πρόσκληση και τη φιλοξενία, καθώς και όλους όσοι ήρθαν να γνωρίσουν το έργο μας και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.
Συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σε κάθε άνθρωπο που χρειάζεται στήριξη, ενημέρωση και ενδυνάμωση. Η ψυχική υγεία είναι υπόθεση όλων μας!


