✨ Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Ημαθίας είχε την τιμή να παρευρεθεί στη συναυλία «Ήχοι και Χρώματα Ψυχής – Η Τέχνη Εντός», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025 στην Κεντρική Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε με τη συμμετοχή της επιστημονικής ομάδας του Κέντρου Ημέρας Θεραπείας Μέσω Τέχνης, του Κέντρου Ημέρας Παιδιών και Εφήβων, της Κινητής Μονάδας Ημαθίας και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Κλινική Ψυχική Υγεία» του ΑΠΘ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης, του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Ινστιτούτου Ψυχιατρικής Ελλάδος και του ΑΧΕΠΑ HJ03 "Μέγας Αλέξανδρος".
Τη βραδιά πλαισίωσε με τη φωνή της η Παυλίνα Βουλγαράκη, χαρίζοντας στο κοινό μια μοναδική μουσική εμπειρία. 🎶💙
Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές και όλους τους συμμετέχοντες για αυτήν τη γιορτή της τέχνης και της ψυχικής υγείας.
#ψυχικήυγεία #mentalhealth #εκδήλωση #συναυλία #ΑΠΘ


