Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας 2025, η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Ημαθίας συμμετείχε στην εκδήλωση με τίτλο «Υγιείς αφετηρίες, ελπιδοφόρο μέλλον!», που συνδιοργανώθηκε από την ΑΛΘΑΙΑ ΑΜΚΕ και την Δ.Ε.Υ.Ψ.Υ και πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Αριστοτέλους στις 10 Οκτωβρίου 2025.
Μαζί με τις υπόλοιπες Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Νομού Θεσσαλονίκης, δημιουργήσαμε μια μεγάλη “αλυσίδα” γεμάτη μηνύματα που σπάνε τα στερεότυπα γύρω από την ψυχική υγεία.
Ενώνουμε τις φωνές μας για μια κοινωνία αποδοχής, κατανόησης και ελπίδας. 🌿
#WorldMentalHealthDay #ΨυχικήΥγεία #Αποστιγματοποίηση #Hope #ΚΜΨΥΗμαθίας


