Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Ημαθίας "Emotion" συμμετείχε στο συνέδριο «Ημέρες Ψυχικής Υγείας» 🧠, που πραγματοποιήθηκε στο The Met Θεσσαλονίκης στις 28 & 29 Νοεμβρίου 2025.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η διεπιστημονική μας ομάδα παρουσίασε επιστημονικές ομιλίες 📑 και συμμετείχε σε στοχευμένες δράσεις και συζητήσεις, με έμφαση στις ανάγκες ψυχικής υγείας των ενηλίκων και στη σημασία της παροχής προσβάσιμων υπηρεσιών στην κοινότητα.
🙏 Θερμές ευχαριστίες στον Καθηγητή για την πρόσκληση και τη δυνατότητα συμμετοχής μας στο πρόγραμμα του συνεδρίου, καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες για τη συνεργασία.
💚 Παραμένουμε σταθερά προσανατολισμένοι στη συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση των υπηρεσιών ψυχικής υγείας που παρέχουμε.
#emotion #ψυχικήυγεία #mentalhealth #κινητήμονάδα #ημαθία #conference


