Την Κυριακή, 16 Νοεμβρίου είχαμε την χαρά να παρευρεθούμε στην καθιερωμένη ετήσια ημερίδα που διοργανώνει ο Σύλλογος Διαβητικών Ν. Ημαθίας «Γλυκιά Ισορροπία» στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη, στον πολυχώρο ΒΕΤΛΑΝΣ στην Νάουσα. Ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση.


Δράση ενίσχυσης επενδύσεων «Μεταρρύθμιση των Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας».
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαικής Ένωσης - NextGenerationEU
