Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την ομιλία της Δευτέρας 22/09 στο 1ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας με θέμα: Ψυχική υγεία και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών.


Δράση ενίσχυσης επενδύσεων «Μεταρρύθμιση των Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας».
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαικής Ένωσης - NextGenerationEU
