📸 Στιγμιότυπα από την εκδήλωση «Άνοια: Από τη Διάγνωση ως τη Φροντίδα», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025 στο Πρώην Δημαρχείο Αγγελοχωρίου.
Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Ημαθίας συμμετείχε ενεργά με ομιλία και συζήτηση γύρω από τις προκλήσεις και τη στήριξη των φροντιστών ατόμων με άνοια.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ηρωικής Πόλης Νάουσας για τη συνεργασία και όλους όσοι παρευρέθηκαν. 🙏


